Olvasd el figyelmesen és kövesd lépésről lépésre a következő pontokat, hogy zökkenőmentesen megrendelhesd és megkaphasd a termékeket és szolgáltatásokat:
Ha nem találsz választ a kérdéseidre, hívd fel az ügyfélszolgálatunkat. Elég ha megcsörgeted a telefonszámunkat, mi az után hamarosan visszahívunk, még külföldön is, hogy még hívás díját se kelljen fizetned!
Nézd át a termékről szóló tájékoztató oldalt, sok hasznos információt tartalmaz!
Használd ki a jelenlegi kedvezményeket, a pénzvisszafizetési garanciát (ezzel nem vállalsz semmilyen kockázatot) és döntsd el, hogy mennyi terméket szeretnél megkapni.
Válassz fizetési módot. (Utánvétel, Biztonságos bankkártyás fizetés, stb.)
Töltsd ki a Szállítási címet és ha szükséges a Számlázási címet.
Kattints a "Kérem..." vagy a "Megrendelem..." gombra.
Olvasd el a sikeres megrendelésről és a lehetséges további termékek rendeléséről szóló ismertetőt.
Ha a biztonságos bankkártyás fizetési módot választottad, akkor kattints a "Tovább a bankkártyás fizetéshez" gombra. (Ekkor a honlap továbblép a CIB Bank biztosnságos fizetési oldalára.)
Töltsd ki a bankkártya adatokat! Kérjük, figyelj arra, hogy minden adatot pontosan adj meg!
Kattints a "Tovább" gombra.
Ellenőrizd le, hogy a megadott adatok helyesek-e és kattints a "Fizetés" gombra! FIGYELEM! A FIZETÉS 20-30 MÁSODPERCIG IS ELTARTHAT! Várj türelemmel, ne kattints semmilyen gombra. A fizetés befejeztével automatikusan újra megjelenik a honlapunk, ahol tájékoztatunk a fizetés eredményéről.
Sikerült a megredelésed és a kártyás fizetésed. Ha esetleg mégsem ment volna a kártyás fizetés, akkor sincs baj, ekkor kövesd a honlapon megjelent tanácsokat a fizetés újrakezdéséhez.
Ha bármilyen kérdésed, észrevételed lenne, hívj minket az ügyfélszolgálati számunkon vagy írj nekünk az ugyfelszolgalat (kukac) vilagnyelv.hu címre. Mindent megoldunk.